What am I to you?

Att jag tänker mycket är ju ingen nyhet för någon som känner mig (eller läser denna bloggen heller för den delen...). Det händer att man undrar vad man betyder för de i ens närhet och andra människor man möter i sitt liv. Ibland känns det som om man anstränger sig till det yttersta för att vara en person som skall locka fram det bästa i andra människor, men man får bara skräp tillbaka. Tomma löften och halvmessyrer. Naturligtvis är detta mer undantag än regel, men när det händer så tar det extra illa...
Man kanske inte ska hälla ut sitt hjärta och blotta sin sårbarhet som jag har en förmåga att göra...?
Ska nog inte göra det nåt mer. Ska låsa in mina känslor i en ask, gräva ner den i en enslig skog någonstans där ingen kan hitta den... Inte ens...

Man bara undrar "What Am I To You?"


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hm..vad ska jag skriva..hej hopp och va så där check..eller kanske inte denna gång...Kan känna igen mig så väl. Man vill så gärna..så mycket...och man försöker...men så möter man ibland människor som sårar...men det är nog inte alltid medvetet försöker jag tänka. Tycker att det är en fin egenskap att kunna visa sina känslor om det är både på det ena eller andra hållet. Finns väl inget värre än "platta" människor som man aldrig blir klok på...Jag tycker du ska vara som du är =) Kram

2007-08-11 @ 23:14:37
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Hon som ALDRIG mer ska ha kräftskiva...

Häjje!! Vill bara upplysa om att kräftor är farliga djur. En kräftskiva är ännu mer läskig!! Man sitter och har så trevligt och roligt och HELT PLÖTSLIGT så bara sjunger det till i skallen och man har diverse symtom..tex, svårt att prata, taskig balans men ett onödigt gott humör :)
När du kommer upp hit ska vi banne mig ha ett nytt balunspartaj och spela Buzz!!
Kram kompis!!
//Petra

2007-08-12 @ 12:14:55
Postat av: Wypkebruden

Jag gillar dig skarpt! Men är av fel kön. Och upptagen. Och inte din typ. Och så har jag två barn, så det skulle ju bli jobbigt. Men vi gillar frieserhästar och vin!! Yippie! Kul ska det bli på lördag! Upp med hakan nu. Snart blir det rajtantajtan!

2007-08-14 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0