Nu jäklar är det klart!!

Mitt examensarbete är nu äntligen färdigt. Och publicerat!! Yey!!!!

Fattar inte att allt slit och alla våndor är över... Känns bra, men samtidigt lite vemodigt för det har varit vansinnigt roligt! Vill man läsa, kan man göra det HÄR... :)

Har i helgen firat världens bästa mammas födelsedag. Kunde inte haft det bättre i nästan 2 dygn. Min släkt är den bästa man kan ha! Mamma, jag, sösster, pappa, moster, mosters man, två kusiner och morbror med fru möttes upp i Lekeryd där moster bor. Efter det blev det Afrikanskt spa på Tjonga Spa. Ett helt underbart ställe som drivs av en tjej som heter Lena. Denna människa ingav ett lugn över oss allihop där vi styrde kosan ut i skogen på Nordsvenska arbetshästar i cowboysadel... Mamma har aldrig ridit innan, men drev fram sin häst som hon aldrig gjort annat!

Efter ridning bjöds det på rosébubbeldricka, massagebad i bubbelpool, bastu i tunna, djupscrub med honung och salt, djupavslappning och Afrikansk mat. En helt underbar dag! Efter spa-vistelsen drog vi oss tillbaka till Lekeryd med Grekisk catering, öl, vin sång och gitarrspel. Vansinnigt roligt!

Tack alla för att ni gjorde mammas dag till den bästa!

Nu ska hag ta min trasiga kropp å skava lite på soffan...

Laters alla yllen!



Kommentarer
Postat av: Tanja

Härligt! Bra jobbat! Grattis i massor!!!

Kraamilainen :)

2009-11-20 @ 12:46:46
URL: http://simzalaboom.blogspot.com
Postat av: Karin Jackson

Jo, jag har Vickans telefonnummer.

Skicka ett e-post så får du det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0