Hur ska d gå utan internet??

Kommer ngn gång ikväll bli utan internet. Tar ca 4 veckor att få igång ett bredband... Vet inte hur jag ska klara mig. Bestämde med inrådan av en tjej hos Glocalnet att ta ett mobilt bredband på prov i två veckor å sedan ringa och se om jag fick behålla det lite länge så att det ska kunna täcka upp den fasta bredbandsinstallationen... Hoppas det kan funka då kanske jag kan ha igång mitt egna internet redan på fredag eller senast måndag. HOPPAS!!

Annars går det mycket tankar just nu.

Vill inte opereras, vill inte jobba där jag jobbar, måste få ex-jobbet klart och blir galen av att jämt vakna och somna själv.

Har i vilket fall köpt en STOR fin säng på Jysk som kommer om en dryg vecka och sen ska d shoppas lite till på IKEA på fredag. Har upptäckt att jag saknar massa grejer nu när mamsen flyttat... Två sådana här 80-sängar med en stor bäddmadrass. Betalade bara 4500:- för alltihop nu under deras "sängvecka" och skulle jag köpt dem idag hade de kostat 9000:-! Ibland ska man göra bra klipp! Sen kommer det antagligen att bli en MALM sängstomme med. Se nedan...




Vad tros om detta? Jag anser: BRA!

Nu ska jag ta mitt okrya arsle till sängen å kliva upp till tråkjobbet imorrn.

Laters alla yllen och hoppas vi hörs snart!!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hua, vara utan internet. Men du vet att du är välkommen hit anytime om det kniper...

blinkar

kramiz

2009-01-08 @ 06:43:25
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Släggman

Ja...utan internet blir tufft...även om man kanske inte surfar, så vill man ju kunna när man vill! :D



Va? Finns Malm-stommen i svart?? Snyggt!!

2009-01-08 @ 17:03:33
URL: http://sledgemeister.blogg.se/
Postat av: Catja

Till Sis:

Tack... :)



Till Släggster:

Den e svartbrun... svårt att se på bilden... :)

Jag behöver ju internet till ex-jobbet då. Massor. Blir inte klar med det utan nätet... :(

2009-01-08 @ 20:48:47
URL: http://catjalainen.blogg.se/
Postat av: Catja

Till Sis:

Tack... :)



Till Släggster:

Den e svartbrun... svårt att se på bilden... :)

Jag behöver ju internet till ex-jobbet då. Massor. Blir inte klar med det utan nätet... :(

2009-01-08 @ 20:49:38
URL: http://catjalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0