Boys are bad - throw rocks at them!

Så lyder uppmaningen på ett tuggummipaket som ingick i en av de roligaste presenterna jag fått någonsin. Fick en hel låda med kuliga prylar av Kanina i julklapp. Där i fanns även magnetblock till kylskåpet med texten "high maintenance doesn't BEGIN to describe it", ett spel som heter: Hur FAN visste du det (500 frågor om sex, droger och annat onyttigt vetande), doftprylar till bilen - en jävul-anka, belsebub och en med en kvinna och hennes katt där det står: "Only my cat understands me"... Där fanns massa annat med men kan inte räkna upp allt här... Tack igen Kanina - skitkul!!

Idag är det tvätt, städ, frissan och stadsvandring på schemat. Kvällen bjuder på personalfest i 80-talets tecken... Ska bli kul eftersom jag inte kunnat vara med på fem år då jag bott i Muppsala... Skall föreviga denna tillställning ordentligt med nya kameran så det kommer en del bilder senare i helgen.

Andra måsten i helgen är att skriva det sista på ex-jobbet. En sammanfattning på svenska och en på engelska. Sen är det fan mer eller mindre klart! Weee!!

Här kommer även ett par bilder från sista vändan i huvudstaden... Jag ser verkligen inte helt klok ut...

Nu blir det fixa i hemmet lite till innan dagen och kvällen drar igång!

Laters alla yllen!

  

Kommentarer
Postat av: Mamman

Vill inte komma i de klorna!!!!

Möjligtvis bli kliad på ryggen!! Hi, hi.....

2009-02-27 @ 18:41:29
Postat av: MissyElliot

Jag tar också ett kli på ryggen!

ler

Stadsvandring säger du....Får jag kanske hänga på (om inte min tand tagit död på mig först...)

Plinga en pling...

kramiz

2009-02-28 @ 08:26:04
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0