Stjärt-torsdagen...

... är här. Jag och Freddy the Dachshund styrde kosan till Anderstorp och min lilla mormor på förmiddagen. Himmalavade kaogor och fin-fint kaffe och språklig konversation. Arm i arm begav vi oss i vårsolen till optikern och hämtade ut nya näsförstoringsglas och hem igen. Hon knatar inte fort, men än dock relativt stadigt... Åtminstone fram till hissen då hon kände av de nya glasen i ögonen och blev yr. Det gick över... :)

In med taksen i bilen och hem till stan och systemet... social konfrontation med D och även M.

Ut på långprommis med den kortbente sen har jag fan inte gjort mkt mer. Fan. Jag är usel.

Har lammungar i varenda hörn och måste städa. Tog en städ-öl, men städandet uteblev. Kanske ska anstränga mig en smula nu... Eller... Nä. Tar en städ-öl till istället. :)

Annars är läget inte alls under kontroll, men va fan - när var det det sist då?? Näääver om jag minns rätt. Screw kontroll och lev nu?? Ja, så får det bli lite till.



Nu ska denna lilla fröken köra Spotify å mysa.

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

mohahaha

Du är ju knäpp!



kramiz

2009-04-09 @ 20:49:16
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0