Ex-jobb, promenader och rörigt (under)liv

Klart att man strävar. Gör inte alla det?? Jag strävar efter att bli klar med examensarbetet och få ett bra och skitkul jobb. Jag strävar även efter ett aktivt (under)liv där man få kanalisera eventuella exalteringar. Andra strävningar är hus på landet, resa, hund, ha karaktären att hålla humöret uppe och vackra naglar...

Just idag så får det räcka med ex-jobbet och motion. Kanske även få ordning på lyan en aning med städning och rensning av garderober...

Kan man annat än älska hösten! Fan va härligt!

Nu skall jag rycka upp mig en smula...

Av Cecilia Torudd

Kommentarer
Postat av: Myra

Man kan älska hösten hur mycket som helst. Sålänge det är torrt och färggrannt! :)



Jag strävar just nu efter att få SmåMyror i säng. Det tar på krafterna, så jag har inte ork till annat.... hihi

2008-09-18 @ 20:56:58
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0