You make it real...

Fortsätter i James Morrisons anda där höstmelankolin och kärlekens årstid tar up mycket av platsen i hjärtat.

Älskar hösten... Älskar den...



Helgen var mycket rolig och men samtidigt galet överraskande, fattar inte riktigt vad som hände - fortfarande.

Ikväll skall jag passa syskonbarnen när det firas sju år av kärlek mellan sösstern och hennes sambo. Gulle ni... Hoppas ni får den mysigaste av kvällar!

Nu måste jag jobba på torsdagens och fredagens presentation på ELMIA...
Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: hammarn

Galet överraskande??? Nu blir jag nyfiken =D

2008-10-20 @ 15:41:11
Postat av: Släggan

Ja, vadå galet överraskande?! Vad hände som jag missade?????? Hmmmmmmmmmmmmmm!! =)

2008-10-20 @ 17:27:23
URL: http://sledgemeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0