Skriva, skriva, SKRIVKRAMP!

Nu är det då dags att skriva på heltid. Inga fler gårdar att åka till gör tiden mer avbrottsfri och man har lättare att koncentrera sig.

Igår var jag och lilla mamsen på A6 och IKEA och shoppade. Massa saker blev det.

Två trasmattor


Kryddhållare
Kuddar till soffan


Tassar till möblerna
Batterier
Burkar


Diskställ och bestickhållare
Svart polotröja
Hårspray
Servetter
Roller
Värmeljus
Presentpapper

Mycket trevlig dag med den ömma modern. Hinner nog bli en tur till dit innan hon flyttar! Hehehe

Letar även sänggavel... Nån som har ett bra (inte dyrt) tips? Dessa är jag inne på så här långt:
Den första från sängjätten å de andra IKEA.


Nu måste jag jobba...

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag tycker den 1:a (den bruna) och malm-sängen var finast..men hade du inte en dubbelsäng innan? Vart tog den vägen? Mysigt att gå på Ikea..Finns mycket fint man skulle vilja ha..förresten, försöker få ihop en kväll på rehab med utgång snart..är du sugen? kram,kram..

2008-10-07 @ 20:42:30
URL: http://sutzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0