I'm not lost, just undiscovered...

Detta är en kille jag presenterat förr. Hans underbara röst skapades av ett trauma när han var 7 år gammal av kikhosta som förstörde halsen och han var nära att dö 4 gånger... James Morrison är en av dagens absoluta favvisar så här i singelträsket i längtan efter skedning, vakna jämte älskade, inte så blöta kyssar och små söta lappar på kylskåpet. Galet vad hösten lägger en melankolisk men ändå småkär dimma över verkligheten och trots att längtan är närpå olidlig så gillar jag det samtidigt. Det ger en singeltjej som mig rätt till långa bad (om jag ändå hade ett badkar!), tända ljus och en kall öl... och allt detta på en vardagskväll.

Lite tingeling feeling är snart ett måste...

Annars har det varit julmässa i Åminne Bruk idag. Tog med mig mamsen och systersonen och det har handlats de bästa brända mandlarna i universum från Schweizermandel i Sjötofta. Annars blev det ett par goda korvar, mer snask och ett gummibandsgevär till systersonen. Han blev jättelycklig. Handlade även ett "snöbollsljus" till jul - mys!




James Morrison - Undiscovered

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmm..James Morrison e så bra! Love him too! Ja,eller hans musik då..Låter som du har haft det mysigt på julmässan..missar den tyvärr, jobbar, suck! pössilipöss!

2008-10-18 @ 17:52:15
URL: http://sutzana.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Thanx, för att du halade med dig sonen idag. Han har fortfarande inte släppt geväret och jag vet inte hur många gånger jag "laddat"...

:-)

kramiz

2008-10-18 @ 18:07:33
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: sussie

Skoja du att den filmen "Wanted" var ball! Det är riktig action på hög nivå!



kram

2008-10-20 @ 12:15:29
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: tina.

Julmässa redan! herregu...



Visst är det helt underbart med texter som talar direkt till en!

2008-10-20 @ 16:17:40
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0