Det drar ihop sig...

Nu börjar nerverna sno knyta sig. Skall hålla seminarie på sveriges största husdjursmässa nästa vecka och åker därför till Alnarp imorrn för att göra ett vettigt upplägg och gå igenom hur jag skall skriva resten av min D-uppsats. Är alla redan så nervös att jag sover dåligt och vill bara få skiten överstökad.

För övrigt mår halsen bättre och rösten som jag helt tappade i förrgår är tillbaka! Har en vansinnig längtan efter kel å spooning men vet inte vart jag skall tippa all den energin... Mitt dejting(under)liv går ju knappt framåt och nu räknar jag på 9:e månaden utan kel. Det är ju för fan skamligt att man inte kan hitta en den där känslan igen. Det är 2,5 år sedan den visade sig sist... Jävlar...

Vill åxå ha hund... Önskar att jag visste hur jag skall jobba framöver så jag kunde se när det blir... Jävlar...

Ytterligare så är mitt praktiska liv en enda röra... Behöver organisera mig en smula... Sätta in papper i pärmar, gå med i a-kassan, skriva CV, söka jobb...mm...mm... När jävlar ska man hinna?? ... Jävlar...

Laters alla jävla yllen... Nu drar jag te Skaune!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Herrejävlar..mýcket nu eller? Lycka till så jävla mycket på seminariet dårå..:)he he..

2008-10-15 @ 17:15:19
URL: http://sutzana.blogg.se/
Postat av: Catja

Ja... många jävlar bli're... hihi

2008-10-15 @ 17:20:43
URL: http://catjalainen.blogg.se/
Postat av: tina.

Camilla skulle till Elmia, håll ögona öppna!

2008-10-15 @ 19:08:18
URL: http://pterno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0