Trasig igen...

Förra veckan var det ryggen nu är det nacken. Vaknade i går morse med en fruktansvärd kramp i en nackmuskeln. Fyyyy faaaaaan va ont det gjorde. På något sätt har muskeln krampat sönder och jag är helt jävla handikappad. Massa annat krångel igår och idag med. Klart att när det väl börjar strula så kommer det som snöbollseffekt. Ja ja. Jag ska i alla fall ha en kanonhelg även om jag ska sitta i bilen fem timmar med nackjäveln!

Dagens mest passande låt blir därför Panteras I'm broken.

Pantera har jag nästan glömt bort lite på senare år. Massa nostalgi faktiskt! Rått, tungt och rättfärdigat!


Kommentarer
Postat av: Karinjax

Tack kompis. Och kramar, mjuka för att skydda nacken.

2008-11-28 @ 23:31:24
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Karinjax
Postat av: MissyElliot

YAK vilken skit!!!!

;-)



Hoppas att nacken är bättre och att du har det NICE där du är....

fnissar

kramiz

2008-11-30 @ 09:26:31
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0