Det finns bara EN Steven Seagal - tänk om det fanns TVÅ!!

... det hade jag såklart inte velat. Han är en av de mest överskattade kändisar som gått i ett par läder-Prada! Förutom Philip & Fredrik då... de är för fan det äckligaste, mest IQ-befriade människor jag skådat. Synd egentligen. Med deras framåtanda och påhittighet kunde de ju gjort ngt bra med sitt liv! Så fort jag ens ser en preview med dessa två lös-gösar mår jag illa och måste byta kanal. Femman för FAN - SKÄRPNING!!

Annars är humöret helt vansinnigt på topp... Som det varit en vecka snart. Livet leker. Eller ja, man kan kanske säga att det goda överväger det onda MED RÅGE!

Det goda:
- Underbar familj... Mamma, pappa, syskon och syskonbarn...
- Hälsan i behåll... Tror jag. Ska på cellförändringskontroll om ett par veckor efter att ha gjort cellprov förra månaden. Tjejer, ni vet vad jag menar... Inget att oroa sig för säger de, men det är såklart lätt för DEM att säga!
- Lyckad dejt i helgen. Räcker jävligt långt ska ni veta...!
- Har fått tjänstledigt resten av månaden så jag får mer tid till skolan - TACK till mina jobbarkompisar för den. Å chiiifen då med...

Det onda:
- Ex-jobbet går för fan i snigelfart... En handledare som "lägger mina papper underst i högen"...
- Ont i den gamla axeln. 8 år sen jag pajade den... Knäet är mkt bångstyrigt med... Hästjävel.

Ni ser! Det goda överväger det onda... Hur lätt som helst!

Idag kom mina goa syskonbarn förbi när farsan Baloo skulle till optikern å sösstern jobbade... Underbara ungar. De fick gräddbullar så hela köket e "sticky" men det är det värt!! Kameran vill inte ta kortet, så jag återkommer med bilder imorrn... :)

Laters alla yllen! Knytten kan dra åt fanders...;)


Kommentarer
Postat av: Sussie

Skojar du att jag är nyfiken på din dejt helg eller ;-)



Pöss!

2008-11-13 @ 12:18:33
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

mohahaha

2008-11-15 @ 08:18:14
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0