Snart bil...

...hoppas jag! På lördag bär det av till västkusten för att köpa bil! Har aldrig i mitt liv köpt något så dyrt! Jo... min utbildning då kanske... hehe. Den är jäääävligt dyr...

En svart Peugeot 307 2,0 XS å 137 hk. Massa extrautrustning och en RIKTIG STEREO! Fy fan vad jag ska köra raggar-rundor mellan rondellen på Malmöplan och Skrevet (för er som inte vet är Skrevet ett gatukök där alla med de "rätta" bilarna samlas om sommarkvällarna - heter egentligen "Mc Dollys"... haha).

En gång i tiden lurade jag de jävlarna ordentligt (de med de "rätta" bilarna alltså). Jag och sösstern hade varit på Kreta i 2 underbara veckor och var på väg in i Mc Driven i Ljungby när hela avgassystemet brakade loss. Gissa ljudnivån på min gamla Toyota! När vi kom tillbaka till V-mo skulle vi av nån anledning in till tjorren vid skrevet. Gissa om huvuden vände när vi dånade in som värsta V8:an sent en fredagskväll... Fy jääääsingens va' vi garva när vi såg deras snopna nior då de trodde det var en heeelt annan typ av bil - inte en Toyota Carina -91...

Hahahahaha

Nu ska det bli tv!
Smell ya laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhå...skrevet sa du... Där ska jag nog stanna och titta på fina bilar om jag har vägarna förbi!
Är du plusmedlem på aftonbladet kan du kika på den här länken http://www.aftonbladet.se/bil/begagnat/article2563308.ab
Kanske står nått som är bra att veta inför bliköpet!
Lycka till!

2008-05-28 @ 20:21:34
Postat av: Sussie

Ny brum brum!
Alltid lika skoj. Skulle vi oxå behöva en....men vi har inte råd...snyft.

Pöss

2008-05-29 @ 05:45:38
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: MissyElliot

hi hi hi, jag kommer ihåg det där....
Det är vi som är raggarbrudarna!
:-)

2008-05-29 @ 11:46:47
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0