Personalfest...

... blir det ikväll. Vi ska till Gästgivaregården för att smaska god mat och dricka goda öl. Långt dit har man ju inte heller. Sisådär 37.5 meter eller så. Krypavstånd sa någon, och visst - inte jag då, men kanske nån annan?

Ska städa lite nu. Eftersom att jag bor så nära är det ju vansinnigt smidigt att ta "för-ölen" här hos mig. Då är det bäst att dammsuga upp alla dammråttor (eller lamm-ungar är det nästan nu...) och få stället man bor på att se representabelt ut. Lite svårt skall jag erkänna, då både mitt och den ömma moderns bohag är inklämt i väntan på hösten. Men what the heck. Bara att göra det bästa av situationen.

För övrigt har jag haft hemma-spa här idag med allt vad det innebär. Tjejer: ni vet vad jag menar. Ryska kulstöterskor med unibrow går ju liksom fet-bort!  hehe

Imorrn bär det då av till Falkenberg för (hoppas jag) bilköp. Fan va sköööönt! Tur att man har farsan Baloo med sig så man har lite råg i ryggen - den är annars obefintlig vid sådana här tillfällen. Kan man inte tro när man träffat mig... Att jag är en mes alltså. Men säg inget till nån, jag vill hålla den imagen ett tag till!  ;)

Laters alla yllen, nu ska primadonnan sjunga ikapp med Jason Mraz till "Geek in the Pink".

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vill du läsa en blogg fylld utav mode, sport, designs och en massa roliga projekt? Kolla då in denna blogg:

http://assmine.blogg.se

2008-05-30 @ 14:08:46
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Håller tummarna för mogondagen...Hoppas du kommer hem som bilägare....(men du ger fan i att ta hem någon ny bitchmobile...
:-)
Ha det så himla trevligt ikväll
kramiz

2008-05-30 @ 22:55:45
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0