Så mycket att göra - så lite lust... jag menar tid!

Idag har jag stått och pratat inför en bunt med folk igen. För ca 158:e gången under utbildningen. Varje kurs man läser har MINST ett större projekt som man skall skriva och sedan redovisa för alla i klassen. Trodde att jag aldrig skulle vänja mig, men jag har nog gjort det. Inte alls nervös idag! Skönt! I början av utbildningen så sov jag knappt de närmsta dygnen innan presentationen men alltsom man faktiskt blir bättre på det man gör så minskar även nervositeten. Idag var det i och för sig bara 15 pers att prata inför och på svenska. I andra kurser kan det ha varit inför 50 pers och på engelska... Det är kanske lite mer nervöst.

Nu är det över i alla fall och man tar tag i plugget inför den stora sluttentan på tisdag. Då skall man, i en grupp om tre personer, få två "fall" som man först skall förbereda respons på i 1,5 timme sen kommer examinatorer och grillar en i en timme. Mycket mer nervöst än vanlig tenta men öppnar samtidigt för mer dialog och diskussion kring ämnet - och så får man veta om man klarar sig med detsamma! Inte behöver man vänta 1-2 veckor... :)

Direkt efter det så är det dags att revidera det projekt vi redovisade idag och lämna in innan fredag. Sen är kursen slut. Börjar ny kurs direkt och efter tre dagar är det påsklov och småland som gäller. Så fort jag kommer tillbaka efter det så är det ytterligare tentaplugg och sen går flytten den 19:e april. Shit vad fort det går!! GÖTT!!!

Laters alla yllen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0