Mycke' skit på tv - å jag glor på allt tror jag

Ibland undrar jag vad det är för skit jag kollar på på tv egentligen. Jag kan helt allvarligt titta på nästan precis vad som helst. Inte för att jag slaviskt följer några program (utom Cesar Millan och "Vad blir det för mat" (Per Moberg på 4+) men tv:n står konstant på alla mina vakna timmar. Idag till exempel så var det dags för Jan Johansen att banta i tv. Herregud. Under programets gång spelade de den tidiga 90-tals dängan (kommer inte på vad den heter ens nu, så jävla dålig är den - googlar) "Se på mig" mer än 15 gånger tror jag. Man kunde se denna schlagermänniska på scen från helgen som gick och fortfarande sjunger han den skitna låten. Den var inte ens bra när det begav sig...


 

Laters alla yllen - nu ska jag ghlo lite till på skit-tv... :)


Kommentarer
Postat av: Sussie

He he..tv kan va ett rätt bra sällskap ibland. Vänta bara till du kommer hem till lilla småland, då kommer du inte ha tid att titta på tv! DU SKA JU VA BARNVAKT! hrm.....

Puss på dig!

2008-03-14 @ 06:10:41
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Catja

Till Sussie:
Yea, like that's gonna happen... hehe

2008-03-14 @ 11:48:44
Postat av: MissyElliot

*mohahaha*
Var det en pik till mig som inte har och inte har haft tv på mer än två veckor eller?
Morr, vill också ha på tv:n lite och bara låta den gå.....
:-)

ps. Vad är det för skitsnack. Du har ju lovat att vara banvakt hela veckan ju!!!!!!!!!ds.

2008-03-14 @ 14:22:45
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Catja

Till söster:
ja, en liten pik var det kanske även om det nog skulle vara aningen frigörande att slippa tv:n ett tag... inte SÅ länge dock!
Barnvakt hela veckan?? *Garvar så jag kissar lite

2008-03-14 @ 15:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0