Jeff-fa-faaa, DunHaaaaaaam

Egentligen borde jag plugga till den stora sluttentan på tisdag, men inte har jag alls energin till det. Mer vårkänslor idag om jag ska vara ärlig... Ikväll kommer S hit och vi ska öla, vina och kolla in Jeff Dunhams show. Inte fy skam alls det. Lagom slappt hemma, men ändå livat med sälle och öl.

Igår var jag en otroligt organiserad liten arkivist här i Lilla Sunnersta. Alla viktiga papper och räkningar har under de här 4 åren jag studerat samlats på hög på diverse olika platser runt om på godset. Nu är den halvmeter höga papperstraven systematiskt organiserad i pärmar med register och i datumordning. Känner att allt måste vara under kontroll nu när jag flyttar i april...

image201
Så här såg det ut under en kort period mitt i stöket...

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får en bra lördag

2008-03-08 @ 10:18:10
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Mamsen

Bra jobbat tjejen!!!! Önskar jag hade gjort desamma!!!!!

2008-03-09 @ 17:13:53
Postat av: MissyElliot

*fniss*

2008-03-10 @ 10:12:55
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0