Jag är en jävel på...

... TENTOR!

Idag satt man då på en muntlig tenta där man skall analysera produktion av olika slag, utvärdera problem och presentera konstruktiva lösningar. Det gick hur bra som helst och professorn berömde med orden "utmärkt" och "lysande". Ni anar inte vad det gör för självförtroendet att få höra det från en expert som forskat i 30 år...

Kursen i "Djurmiljö och Byggnadsfunktion" är därmed avslutad sånär som på en paneldebatt som äger rum på torsdag. Känns bra att veta att man mer eller mindre är redo för att ge sig ut i verkligheten och hjälpa producenter att komma tillrätta med problem vilket i sin tur kan ge hundratusentals kronor i hans eller hennes plånbok per år... :)

Jag är helt enkelt en jävel på det jag gör!

Fan vilken bra dag...

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

HURRRRAAAA!!!!! Va du e bra!!!!! Visste att du skulle fixa det...De e du verkligen värd efter allt jobb....å ...du vad mamsen e stolt sen!!!!!

2008-03-11 @ 21:24:36
Postat av: Catja

*till mamsen:
Hade inte klarat allt detta utan dig, det vet du!
Puss å kram!

2008-03-11 @ 22:06:49
Postat av: MissyElliot

FAN vad du är bra!!!!!!!!
(men det visste jag ju redan.....)
kramiz

2008-03-12 @ 22:59:08
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0