Barn kan...

Som de flesta som känner mig vet, så är jag inte speciellt förtjust i barn... Klart att det finns ju de som hittat in i ens hjärta speciellt min systers solstrålar E & E och kussarna. Fick en länk av en klasskompiss nyss och tårarna bara strömmar nedför kinderna. En liten, liten tös imponerar på Simon Cowell i "America's Got Talent". Inte gör det saken bättre att låten hon sjunger är min absoluta Disneyfavvis från "An American Tail" (nu är den originellt från Trollkarlen från Oz, men Disney har den med i denna filmen och det är min största upplevelse).

Kolla in 6-åriga Connie... Hon hittade definitivt in i hjärtat med en gång.



Kommentarer
Postat av: sanna

Vilken liten Höna! Tårarna bara sprutar! Såå duktig o söt! Har sett klippet innan, o lipade då oxå..Hoppas allt är bra med dej?! Snart kan vi kanske få till den där fikan..för snart flyttar du ju hem!! skojsigt tycker jag! många kramar från mej!!

2008-03-06 @ 12:50:22
Postat av: Slääägermeister

Guuud så bra hon sjöng...helt fantastiskt!! Du ska veta att när jag satt & lyssnade & såg denna lilla, supertuffa tjej, så var det inte ett torrt öga...jisses...blir ju alldeles rörd...
Kram kram

2008-03-06 @ 15:02:00
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: Mamsen

Snöörvel...snörvel....Hade väl inte tänkt börja dagen med att lipa....men det är ju inte pga nåt ledsamt precis!!!Oerhört gulligt å rörande!!!!

2008-03-07 @ 08:58:57
Postat av: Kaninan

Åh mi good.
Nu ska framtida barnen skolas!!!!

Kramar från Småland

2008-03-10 @ 21:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0