Bad taste

Är för övrigt bjuden på fest på fredag. En granne (jag aldrig förr pratat med) knackade på härom dagen och undrade om jag ville hänga på deras "bad taste"-fest i samlingslokalen. Det skulle ju kunna vara trevligt. En hel bunt med utbytesstudenter kan man lätt umgås med en kväll och skaffa nya bekanta. Sen är temapartyn skitkul med!

Bad taste - jag tror att det blir för korta utsvängda 90-talsbrallor, loafers och tubsockar, madonna-tofs mitt på skallen och en tubtop med påmålad "jag-har-varit-på-kanarieöarna-och-solat-mig-röd"-bränna... Vad tror ni om det?

Inte säkert att jag går, men det är ju en idé i alla fall!

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

åh, fest....jag vill också....har massa fula kläder fär en bad taste fest...
:-/

2008-03-07 @ 14:07:13
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0