Kräksjuk som grädde på osten

Vaknade kl 06 igår morse och tyckte inte att jag mådde nåt vidare bra... En kvart senare hängde jag för första gången med armarna runt toalettstolens vita porslin. Att kräka är bland det värsta som finns i vardagssjukor och jag byter hellre två kräk mot en halv dag åt andra hållet. Det blev en del vändor men 17.45 var den sista. Tror det var ngt jag åt på midsommar som gjorde mig så dålig. Midsommarfirandet var alla tiders och J, R och P lirade gura långt in på småtimmarna och det går minsann inte av för hackor (R stod för en del bongo-trummeri med...).

Imorrn bär det då av till Tomelilla för tidsstudier på ytterligare en gård. Ska sova över hos Maolinn Freånn Skeånelann och det ska bli kanonkul eftersom vi inte setts sen mitten av april! Hon har blivit stolt mor till en Riesen-valp också...

Nu alla yllen så ska jag äta igen allt jag inte kunde äta igår... :)

Kommentarer
Postat av: syrran

Gött att det är bättre!

:-)

kramiz

2008-06-22 @ 19:38:47
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0