Jävla fjäll!

Ser ut som en orm som ömsar bak på ryggen. Det är ju själva FAN med att den stackars första brännan på två år inte fick stanna i mer än knappa veckan. Men systern sa att det inte ser så farligt ut (och fnissade efteråt, så jag är inte helt säker än på allvarligheten i dramat). Har legat i ovanståendes pool idag och helt underbart är det ju med svensk sommar (fast jag fjällar á la krokodil på våren). Det drog ihop sig till barn/vuxen-kalas nu kl 15 och då detta innebar ca 13 ungar i åldrarna 0-5 så begav jag mig när folket började ramla in!

Ikväll skall jag och Släggans syster "Hammar'n" ta i så vi sträcker oss. Ska bli gott med kall öl och galet sällskap!

Nu blir det vilande av ömsande kropp i soffan med sällskap av dumburk en stund. Sen piffande, puffande och fluffande för att vara säker på att man är sitt bästa jag om man skulle stöta på drömprinsen ikväll.

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Men det såg inte sååå farligt ut.

fnissar igen

Nu har du och poolen hamnat på min sida....

:-)

kramiz

2008-06-08 @ 21:09:46
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0