Tomas Ledin-covers suger onödigt stor lantbrukarballe

Sitter här och försöker se ett bra program på tv men det är svårt att koncentrera sig. Bor granne med en uteservering där det skrålar ut fullkomligt värdelöst kassa Tomas Ledin-covers av nån (vad det låter) 38-årig bitter tjej som helt klart sitter fast i det tidiga 90-talet. Egentligen är det inte värt att reta upp sig över, men fy för fan vad det låter illa. Inte nog med att själva låtvalen hör hemma i soprummet utan även den skärrande falska stämman gör mig helt enkelt förbannad! Är det ingen som säger ifrån?? De som äger stället har uppenbarligen betalat denna usla sångerska med kass smak för att bröla i flera timmar en torsdagskväll. Att de inte skäms hela bunten!!

Nu är grädden på sillen den att man ska upp kl 06 i ottan och det gör mig än mindre impad av skiten som spelas tvärs över gatan. Nä, fan vad förbannad jag blir! Nu kör hon Tomas L's "Du kan lita på mig", Smowstorms "Sommarnatt" och Björn Skifs gamla kräklåt "Michelangelo". Fattar ni vad jag genomlider!???

Bor i ett av stans mest lyhörda lägenheter med (från utsidan - in alltså, inte mellan lägenheter som tur är...) och jag lär inte få en blund innan de stänger vid 01-snåret och innan alla fulla 60-talister har hittat hem till sina patetiska liv igen...

*stoppar i öronproppar (från Peltor såklart!)

Kommentarer
Postat av: Krake

Usch...

2008-07-04 @ 07:37:53
URL: http://pterno.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hua, stackare.....Är inte avis det minsta. Du får gå och säga till att de iallafall ska spela lite vettig musik....

:-)

2008-07-04 @ 09:57:18
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag var där och "lyssnade"...och kan bara helt klart hålla med om att det var super kass, vi satt och skrattade åt skiten....



2008-07-05 @ 14:47:49
Postat av: Catja

Till Johanna. Stackars dig som inte bara fick höra utan även SE skiten! hehe

2008-07-05 @ 16:10:14
URL: http://catjalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0