Ny kurs - nya tag...

Började en ny kurs igår. Djurmiljö och byggnadsfunktion. En kurs med en hel ofantlig massa fysik! Herregud. Inte nog med att man är matematiker, biolog och kemist... nu ska man bli fysiker med!! Ja, varför inte. Att räkna ut ett djurs värmeproduktion för att optimera energiförbrukning i samspel med ventilationssystem är faktiskt roligare än det låter!

Jättemycket att göra är det redan från start, så det vill till att ligga i ordentligt nu med en gång.

Är "ledig" imorrn. Ska förstås räkna en massa på uppgifter som skall vara klara på måndag, men skall utöver det göra mitt första försök att få ordning på min onda axel - hos sjukgymnasten. Intressant att se hur hon kan hjälpa mig slippa ligga sömnlös, inte kunna växla bilen med höger hand och leva ett mer smärtfritt liv i fortsättningen!

Håll tummarna!

Laters alla yllen...

Kommentarer
Postat av: syrran

Åh, kan du be att han tittar lite på min onda vänsteraxel som spökat i ett par veckor nu...?
hrm...undra om det är nåt som går i familjen?

2008-01-17 @ 16:15:38
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Mamsen

Blir SÅÅÅÅ himla glad att Du tycker att det är KUL!!!
hrmmm med FYSIK....Å, Du....gummibanda var ordet!!!!

2008-01-17 @ 20:53:05
Postat av: Myra

Får du inte ordning på axeln så får du flytta hit. Här växlar man med vänstern. :D

2008-01-18 @ 18:21:54
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0