Mycket handboll nu... :)

Ja, fan va roligt det är med handboll... Känner mig som en typisk slö hemmapappa som skriker åt alla i närheten: -"HÅLL KÄFT, JAG SER PÅ SPORTEN!!" hahaha
Finns ingen sport som jag gillar att se mer på tv än detta. Sverige har haft en svacka sedan de gamla "gubbarna" droppat av de senaste fem åren, men blir bara bättre och bättre. Tomas Svensson är en av de gamle och gör mirakelinsatser efter varandra... Ikväll spelade de mot Ungern och det blev oavgjort. Imorrn är det dags att möta Spanien 15.50. kan inte missa det bara!

Övriga kommentarer denna tisdagskväll är:

JAG KLARADE KOTENTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  TJOFADDERITTANHERREJÄVLAR!!!
Fortsätter mitt "inte göra omtentor"-streak...

Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

YEESSSS Vi klaradeået!!!
Klart vi kollar killarna imorgon igen!!!
Å, du...nästan lite "tjötit"----men naturligtvis KANON!!! Grattis till ännu en+++++++TENTA!!!!!!

2008-01-22 @ 23:28:05
Postat av: Nell

Graaaaattis!!
Då är du festsugen den 8 Mars, eller?? Fick du mitt sms? Here we come, Stockholm!!

2008-01-23 @ 15:53:10
Postat av: systralainen

GRATTIS!!!!

Fan vad gött!

2008-01-23 @ 17:16:27
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0