Mera sjuuuk!

Jag måste ha varit en riktig jävel i mitt förra liv... Inte nog med influensan och halsflussen jag fick och aldrig blev frisk ifrån så har jag, som grädde på moset, fått luftrörskatarr. Inte kunnat jobba alls och hostar så att jag nästan vänder lungorna ut och in!

Har massa goa bilder från helgerna men de kastar jag in vid ett senare tillfälle tror jag. Inte på humör alls nu.

Ska dra mig till Urksala med. Imorrn egentligen, men det kanske får vänta till lördag. Kan inte koncentrera mig på tentaläsandet här i Värnamo så jag måste åka upp till min studiehörna. Ska ju snart flytta ner igen så allt från nu är transportsträcka fram till mitten på april.

Laters alla yllen
*HOST

Kommentarer
Postat av: systralainen

Din stackare!

Nu får det väl ta mig tusan vara NOG!!!!

krya på dej kramar

2008-01-03 @ 14:19:32
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Myra

Satans envisa basillusker du råkat ut för. VAD var du för en i tidigare liv sa du? ;)
Här härjar förkylningar i MyrStacken och ynkligast av alla är jag. Men det tycker jag att jag kan få lov att vara ibland, för det är inte så ofta på det hållet.

God fortsättning iaf, för nån gång blir du väl frisk!?

2008-01-03 @ 17:29:52
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0