Kattvakt...

Lite otrogen är man just nu... Min klasskompis A är på studieresa och jag har fått två inneboende för tre dagar. Zlatan och Ronaldinho är två långhåriga, keliga ligister som har hittat sin tillfälliga plats i Lilla Sunnersta. De har rutiner jag inte visste om. Kl 03 varje natt så ska de gruffa å morra åt varandra så Catja vaknar och delar på dem. Framåt 06 så vill Ronaldinho kela - med en gång! Spinner så sängen skakar och lägger sig i ansiktet på mig i ren protest om inte kelhanden når pälsen med kortast möjliga intervall! Han är bra på att prata med... Inte lika bra som Bailey, men nästan. Följer mig vart jag går i min lilla lya och släpper en inte med blicken annat än vid nap-time.

Zlatan däremot är inte riktigt lika "på" (läs störig om du vill). Han har hittat en plats under sängen på en låda och myser mest hela tiden. Ligger gärna PÅ en i soffan med. Dessa två är ju både av ras och yngre så jag rådde min mor i Värnamo att inte berätta något för Trisse och Bailey. Lika bra det så ställs inga pinsamma frågor senare heller.

Kollage av gårdagen:

Ronaldinho



Zlatan

Kommentarer
Postat av: systralainen

Sicka sötingar!

och jag lovar att inte skvallra för Trisse & Bailey...

2008-01-24 @ 19:27:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Mamsen

Sicka goingar!!!
Men de goaste är hos mej...Ha,ha,ha...
..å Du...jag lovar att inte berätta!!!!

2008-01-25 @ 18:51:49
Postat av: Myra

Men åååh, vad jag också vill ha!
Jag ska sälja hundjä... f'låt, Fulen, och skaffa mig ett par katter igen. Så det så!

:D

2008-01-25 @ 23:48:44
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0