Ibland bara undrar man...!

Jag tycker att det är konstigt hur folk uppför sig faktiskt. Har msn, och på mitt personliga meddelande har det stått att jag varit sjuk i flera dagar nu. Det är 3 personer som frågat hur det är och hur jag mår! Det är fanimej skamligt! Ser jag att någon e krasslig tror FAN att jag hör mig till med den personen då och önskar ett snabbt tillfrisknande. Men det är väl bara jag (och de andra 3) som är uppfostrade på det sättet.

Det skall tilläggas att jag har ca 70 personer på min msn varav ca hälften av dem är online någon gång varje dag i alla fall... och garanterat har 90% varit online någon gång under de senaste tre dygnen! Jag skall inte fråga Er hur ni mår nästa gång Ni e sjuka - så det så!

Ska hosta ner er allihop sen...
Later alla skit-yllen

Kommentarer
Postat av: systralainen

Flåt att jag inte frågat över msn, men jag har ju ringt istället. Hoppas att det räknas.

krya på dej gumsan
pojkarna skickar några blöta pussar
kramiz

2008-01-04 @ 20:04:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Johanna

oj..f´låt...jag har ju inte dig på MSN men kunde ju så klart lika gärna ha frågat dig här. *skäms* KRYA på DIG iaf..det verkar vara en en väldigt elak bacill, den vill vi verkligen inte ha...Va rädd om dig! Kram

2008-01-05 @ 10:17:45
Postat av: sanna

ånej! inte sjuk nu igen stackare! jag är aldrig (nästan) uppkopplad på msn..men jag skickar en kryapådej hälsning här istället! o lycka till med studierna i "urksala"..kram!

2008-01-05 @ 11:11:43
Postat av: Catja

Till Sösster:
Ja, dig räknar jag inte på msn för vi pratar mer telefon ju... :)
Till Sanna & Johanna:
Tack ska ni ha... :) Nä, er räknar jag inte på msn heller är ju klart. Idag känns det bättre iaf. Urksala imorrn...

2008-01-05 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0