Fronten till bilstereon är funnen!

Herregud vad glad jag blev. Gjorde ett sista frest att få fatt i min bilstereofront idag när jag kontaktade det bussbolag som anlitats för att transportera oss studenter i cattle production-kursen till Skara i december. Där var den ju!! Där har den legat alldeles ensam hela julen och inte haft en låt att riva av... :(
Blir ändring på det nu - ska hämta den så fort jag kan...
Trodde jag höll på att bli galen i mitt letande...

Pluggar annars för fullt... Eller "för fullt" är nog att ta i. Så här omotiverad har jag inte varit sedan gymnasiet - och de som vet hur gammal jag är så är det jämförbart med stenåldern... Nåja. Vem fan bryr sig egentligen...

Laters alla yllen (kommer en dagens-lista senare i em...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0