Dagens

Dagens bästa: Slippa gå ut i skitvädret. Blev inte ens ljust idag

 

Dagens sämsta: Pissväder, somna ensam och tentaångest

 

Dagens roligaste: Prata med nya människor, Seinfeld på tv och när bygg-gubbarna spränger i berget så hela huset skakar!

 

Dagens tv: Allt jag kommer över samtidigt som jag pluggar men speciellt ett program om Galapaghosöarna på 2:an.

 

Dagens interaktion: Kaffe å cigg med Sari

 

Dagens katt: Ingen! De är i småland! Fy fan va ensamt det blev i sängen... (ja - mer än innan)

 

Dagens universitetsstudier: Tentaplugg i Cattle Production

 

Dagens kärlek: Från mamman i telefon

 

Dagens telefon: Mamma, Syster Yster och Danmarks Buss

 

Dagens rabbla: Fy faaan vad jag behöver myyyys!.

 

Dagens längtan efter: Tvåsamhet, familj och vänner där hemma, bli färdig agronom, ligga sked med någon annan än mig själv (??)?

 

Det sista jag åt: Knäcke med ockelbo-ost och kalaspuffar... Yum!


Kommentarer
Postat av: syrran

hrmf, jag har fått interaktion så det räcker och blir över!!! Alla dessa nya ongar, jag blir snurrig!

*mohahaha*

2008-01-09 @ 17:52:07
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0