Röda pumps och Petronella

Ikväll kommer Petronella hit. Fan vad jag saknat henne. Inte finns det många downers med att inte bo i Urksala, men en finns det. Det är att jag är alldeles för långt från henne och de andra underbara människorna i huvudstaden. Nu ska vi ses ikväll i alla fall, för hon är i hemtrakterna för att sommarhälsa. Tillfället kräver en del rekvisita:

Öl
Galenskaper
Röda pumps
Hello Kitty
Alldeles för många cigaretter
Prat om gamlaminnen och skapandet av nya

Nu skall jag puffa till mig och om jag har tur så överaskas jag med fler roliga händelser under kvällen!

Laters alla yllen, ses på Gästgivaren i sommarnatten

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att ni hade det treeevligt!

:-)

2008-08-10 @ 19:20:53
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Wille

Nu har jag lagt upp lite bilder från bröllopet.



mvh Wille

2008-08-11 @ 13:45:55
URL: http://bt.wilens.se/#

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0