Ont i nosen...

... har jag idag. Tror att helgens "stå-ute-hundrasjuttiofem-timmar-på-sträcket-susig" took its toll på den arma lilla kroppen. Med för ovarma kläder och öl innanför den tunna västen så finns nu risken att nos-ontet utvecklas till dunderförkylning. Skulle eaxamensarbetet hela dagen men istället har den tillbringats med huskikande på hemnet för att få drömma sig bortom lägenhet, ond nos och feber... Gud vilket hus jag hittade! Precis exakt ett sånt jag ska ha när jag blir stor... Bortse från inredningen bara. Alldeles för plottrigt!

Nu ska jag bädda ned mig med en mage full av spaghetti & köttfärssås och en bra film! Lite ostbågar hade hellerinte skadat...!

Laters alla yllen!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Vi bor på landet, vi bor på landet!



Mysigt....hoppas näsontet går över vännen. inte kul!



Kramet på dig/

2008-08-27 @ 06:07:09
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Wille

Nice hus, hälsa syster att hon är saknad in the world og blogs.



Ha en skön kväll

2008-08-28 @ 19:07:21
URL: http://www.wilens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0