Förstörd i nos å bronker

Skulle susat ut på kuliga äventyr igår, men fick snällt stanna hemma när jag hostade så jag nästan kräkte. Insåg där mina egna begränsningar och fick med calm and assertiveness säga NEJ till mig själv. Gick ganska bra... Tackar åtminstone för det idag då jag var tvungen att styra upp veckans examensjobb. Ska till Skillingaryd imorrn till en gård. Skönt som attans att slippa åka ända till skåne - på detta sättet kan jag tom sova i min egen säng! Härligt!

Eftermiddagen och kvällen innebär fortsatt motande av Olle i grind med:

film
chirre m dirre
kattmys
smågodis
alvedon + ipren
varmt honungste

Laters alla yllen...


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du är bättre nu...

kramiz

2008-08-31 @ 20:13:20
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0