Vill ha min säng tillbaka!

Allvarligt alltså... Har bara slaggat på soffan i två nätter och har redan ont i ryggen som fan. Hur ska det kännas om två veckor tror ni?? Soffan är som fastast i huvud och fotända vilket gör att det bildas en båtform. Funkar dåligt för mig efetrsom jag inte sover på nåt annat sätt än på mage. Ska försöka modifiera lite och prova ett par nätter till och funkar det inte så ska jag låna en madrass.

Lustigt att man kan ha separationsångest över en säng egentligen, men jag är nog den mest separationsångestliga söder om dalälven...

Nu blir det säng/soff-tv tror jag.
Laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

ajaj, inte bra. Låna en madrass, det är lika bra. Vi vill ju inte att du ska komma hem leabruten och med sömnbrist!

kramiz

2008-04-05 @ 07:47:48
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0