Värnamo here I come... :)

I morgon kommer min lilla mor hit med bil och släp som på lördagsmorgonen skall transportera mig, mina saker och Ylva med hennes saker via Jönköping (där vi kastar av Y) och vidare till älskade lilla Värnamo. Känns helt enormt konstigt att man skall åka hem för att stanna denna gången och inte behöva åka hit upp något mer. I 4 år har man pendlat fram och tillbaka och nu är det sista gången... kan bara säga: shittes påmmesfrittes vad skönt!!

Kan knappt tro det.

Häckar vid min lilla mors dator från lördag kväll och bloggar nog inte mer innan söndag (om jag kan låta bli vill säga...). Har en hel del bilder som kommer framöver då jag inte vill lägga upp dem på denna datorn som sedan inte skall användas på ett tag.

Laters alla yllen!




Kommentarer
Postat av: Sussie

Åhhh va kul för dig! Jag känner igen känslan som du beskriver. Kände likadant när vi flyttade från Helsingborg.....världens bästa känsla...

VÄRNAMO RULES!!!!!!

Lycka till med flytten

Pusset o Kramet

2008-04-18 @ 09:53:01
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Gött mos!
Sista natten i hiet...

kramiz

2008-04-18 @ 16:52:36
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0