Slow times - mycket längtan...


Trodde på fullaste allvar att man inte kunde bli så här uttråkad. Hela den här dagen har sniglat sig fram i ett töcken av magkramp, halsmandulinuppror, tentastress, skallebank, rastlöshet och vankande fram och tillbaka på 25m2. Vet inte om anledningen är en kombination av studietrötthet och allvarlig längtan till småland. Har nog börjat stänga av mig själv i väntan på flytten och det är väl kanske så när man längtar så det värker efter något.

 

Imorrn bitti är det tenta i nutrition och hälsa och jag känner mig föga förberedd då koncentration och motivation varit helt saknat. Statistiken talar ju kraftigt FÖR att tentan skall gå bra, men inte skulle jag se ut som en fågelholk om jag blev tvungen att köra 100 mil bara för att skriva tentan en gång till med tanke på hur det brukar vara. Nu har turen varit lite mer på min sida senaste månaden, men jag ropar aldrig hej förrän jag är över sjön.

 

Nu blir det en dusch. Kanske åka kana på bart arsle för att göra kvällen lite roligare. Ja, så får det bli.

 

Laters alla yllen!

 


Kommentarer
Postat av: Sussie

Du fixar det galant. Det vet jag.

Lycka till med att åka bararslad. Har jag aldrig provat!

Mohahahahaha...

Pusset o Kramet

2008-04-11 @ 16:08:06
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0