Ny, kulig lista!

Fem SKULLE
Skulle du vilja vara längre?
Gud nej, har problem som det är med mina 172,5 cm.

Skulle du vilja väga mer?
Näää, eller kanske om det var muskler då i så fall.

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Vilken jävla pojkvän?? Screw this crappy question.

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Inte bara för att han var känd då, jag kan ligga med vem som helst.

Skulle du vilja bli susig i kupan av alkohol nu?
Nu? Kl är 13.13 en tisdag. Så, nä kanske inte just precis nu då. Imorrn kanske?

Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Om jag gör ARG minen snabbt växlandes med GLAD minen så kanske de flyttar på sig lite.


Kan du slicka dig på näsan?
Ja. (det står inte att det måste vara just MIN näsa. HAHA Men slicka nån annan på näsan kanske inte är så jävla fräscht heller.

Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja, brukar göra det och försöka läsa samtidigt när jag är uttråkad. (!!) (??)

Kan dina föräldrar lita på dig?
Nu ja! Förr inte lika mycket.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Garvar lika som sösstern. Skämta inte, det var inte ens roligt! Knappast.

Kan du vara på fest utan att dricka?
Njae. Jo, det kanske jag kan. Har ju varit det förr när jag bodde på landet.

Kan dina vänner lita på dig?

Absolut! Hoppas att de vet det med!

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nope. Aldrig! Har på nåt konstigt vis en kräkreflex där. Kan inte ens peta mig själv i naveln utan att hulka, än mindre nån jävla skäggig piercing-gubbe då


Kan du suga?
På karamell? Ja.

På tummen? Kan, men vill inte.

På min egen armbåge? Nä, finns nog ingen som kan det.

På ylletyg utan att rysa? Nä.

På Donkey Kongbatterier? Ja, killar skönt på tungan.

Hmmm, har jag glömt nåt?


Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Jajamän. Är student och man vet att även om det är en bra månad så kommer det fler dåliga! Eller så går bilen sönder. Eller så biter man sönder en tand. Typ.


Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Alla gånger, men det var väldigt längesen.

Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?
Japps!

Har du ett syskon?
Jess båcks. Fast tre då. En äldre å två yngre som är födda samma dag och är väääääldigt lika varandra. hehe

Har du någonsin haft sex med någon?
Ja, men det är mer regel än undantag att det INTE händer nu för tiden. Fan

Har du varit full den här månaden?
Full vet jag inte, men plurig har man ju varit.


Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det vet jag att de har båda två.


Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Näj då. He he

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jovisst

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Ehhh. Ja.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ok, NU har jag tröttnat på de här frågorna.

JA!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, imorse.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nope, inte ens tänkt tanken att testa. Jag är intelligent nog att inte prova på sånt.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Ja. Mamman travade rakt in då hon trodde att nån ?var ledsen?. hahaha

Har du haft sex med mer än tre personer?
På en gång?? Nä.

Har du ljugit på någon fråga än då?
Nope. Är alldeles för dålig på att ljuga. Avslöjar mig själv på en gång!

Tjugo VEM
(Bara tillåtet att välja EN, det står vem, inte vilka!)

 

Vem är din bäste vän?
Nina

Vem älskar du?
Min familj om man får baka in dem i en och samma.

Vem hade du senast sex med?
Mr Hot Pants. You know who you are. ;)

Vem vill du bli susig i kupan med?
Nina, för det var så satans längesen. Gravida personer dricker dåligt! Måste lägga till sösstern med av samma anledning som ovan, fast hon e inte gravid då, bara kass på att vara med när det beger sig! Kom igen sösster!!!

Vem är den bästa artisten?
Just nu och som alltid, Counting Crows. Det är en grupp men det skiter jag i.

Vem pratade du senast i telefon med?
Mamman igår på mobilen.

Vem har du en liten crush i?
Mr Hot Pants

Vem är snyggast i världen?
Oj. Ingen aning. Den blonde i ?Las Vegas? kanske?

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Mamman!


Vem är snällast i världen?
Syrran sa ju att jag är snällast i världen så nu blev det ju massa press då... ;) Men jag får nog säga sösster med om mamman inte räknas.

Vem är din bästa kompis?
Vem fan har skrivit de här skitfrågorna?

Vem vill du prata med?
Astrid Lindgren

Vem sov du med senast?
Mr Hot Pants

Vem såg du berusad senast?
Mamman. hihihi

Vem vet allt om dig?
Sösster. Jag säger inget om du inte gör det, Camilla! haha

Vem kysste du senast?
Jävla tjat! Mr Hot Pants (och han finns faktiskt på riktigt och är ingen jävla seriefigur som den med de fyrkantiga brallorna!)

Vem kramade du senast?
Mr Hot Pants för helvete!!

Vem kan berätta allt för dig?
Sösstern

Vem kan du berätta allt för?
Sösstralainen

Vem hatar du?
Hata är ett starkt ord. Avsky finns ju en i alla fall, men jag hänger inte ut nån.

 


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

*mohahaha* du är ju inte redig på en fläck!

kramiz

2008-04-01 @ 21:57:57
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Catja

Till Sösster:
Aj nöo.... mowhawhawhaw

2008-04-01 @ 22:44:35
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0