Utmanad!!

Jag har blivit utmanad av min syster att skriva 8 vanor eller ovanor som jag har... Kan inte bli så svårt, jag e ju helt traaaasig!!  hahaha

1. Har vansinnigt svårt att somna och en vana/ovana är att när jag ska somna snurrar jag väldigt mycket. Alltid åt samma håll vilket gör att det lätt blir totalt kaos på sängkläderna...

2. Har för vana att köra bilen på nästan ingen bensin. Om detta är resultatet av lathet eller kosingbrist låter jag vara osagt... :)

3. En annan vana/ovana är att tv:n ALLTID står på hemma hos mig antingen jag tittar eller inte. Nog tittar jag mycket - men omöjligt HELA tiden!  hmmm

4. När jag umgås med folk i allmänhet som inte har samma musiksmak som jag (oftast schlager-, och popsnören av olika slag) vill jag hemskt gärna pracka på dem den musik JAG tycker är bäst!

5. Precis som sösstra mi så pratar jag konstant. Spelar ingen roll om jag känner personen i fråga eller inte... bla bla bla bla bla bla bla bla (med lite innanför västen så blir det ännu värre...). En ganska rolig anekdot kring detta ämne är när jag bestämde mig för att flytta till England ett tag. Precis klivit på planet (som för övrigt blivit 5,5 timmar försenat...!!) med ca 35 kilo packnig och hamnade jämte en dam med långa röda naglar och en ganska nonchalant uppsyn. Naturligt vis så måste jag bara säga nåt och det blev: "-Hi!! My name is Catja and I will be your company on this flight! Nice to meet you". *sträcker fram näven i hopp om att hon skall göra likadant... Vad hon gjorde var att snegla ned på mig från ögonvrån och dissade mig med ett fnys som jag aldrig blivit dissad med förr... Jag tänkte: "Jävla subba..."

6. Väntar alltid in i sista sekund med ALLT (räkningar, besiktiga bilen, tanka, plugga till tentor)... Otroligt sällan är jag ute i god tid... Fast skall jag passa tider är det tvärt om och får ofta vänta för att jag kommit för tidigt (nä - inte snusk denna gången heller...FY!).

7. Har faktiskt för vana att vara ganska rolig... Om jag fattat det hela rätt då. Skojar runt det mesta och visar sällan att jag är ledsen eller nedstämd (visar det här på bloggen lite mer dock *harkel).

8. En annan vana är att när jag väl gör något så gör jag det bra. Sällan misslyckas jag när jag bestämt mig. Skolan är ett sådant exempel och jag vet att det var många som inte trodde att jag skulle genomföra 4,5 års studier (och försök inte förneka att ni tvivlade och kanske t.o.m. slog vad om att jag skulle misslyckas!). Men nu är jag på 4:e året och inte en endaste jävla omtenta har jag gjort utan snittar i regel 85%! Så det så!!

Jag utmanar inte någon jag... Man måste inte göra som alla andra.. haha mohaha

Kommentarer
Postat av: syrran

HA HA, typiska Catja-svar!
Det är därför vi gillar dej vettu! Med ovanor å allt.
kramiz

2007-09-04 @ 18:15:53
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: syrran

Ha, nice tillägg!!!

2007-09-04 @ 23:21:42
Postat av: Johanna

=)

2007-09-05 @ 09:21:19
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Hon som oftast gör fort men fel....

Häjje bäjby!!!!! *garvar röven av mig*..vilket iof är bra :)...Du kan du, ibland så skriver du bara så förbaskat träffande och kul!! hahahahaha...Men en sak undrar jag...är du trasig?? när gick du sönder då???
/Petra

2007-09-05 @ 10:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0