På kurs med Kurt...

I morgon bär det av till Skara på en i raden av tre träffar i den hund och kattetologikurs jag läser utöver de ordinarie. Ska åka efter föreläsningarna är slut imorrn kl 15 och det är 36 mil på piss-vägar. Nu åker jag med två klasskompisar så vi ska försöka arbeta undan lite på ett miniprojekt vi gör tillsammans i en annan kurs. Det gäller ju att ta till vara på tiden! Inte för att jag egentligen känner för att släpa mitt omotiverade arsle 8 timmar i bil, men det kommer säkert att vara värt det i slutändan. Helgen kommer att försvinna i raketfart då vi inte slutar förrän ca 17 på lördagseftermiddagen och då ska jag åka med till Sthlm först och sen ta tåget därifrån för att efter det transportera mig med buss till hemmet... Klockan kommer säkert att bli 22 innan jag är hemma och då lär jag svimma i soffan så fort jag tagit av mig hatten.

För övrigt så är jag helt otroligt rastlös. Vet inte vart jag skall ta vägen och sömnen infinner sig sällan innan 03 på nätterna. Tappar i vikt igen och det är inte riktigt bra men försöker att återställa fettdepåerna med chips, dip, smågodis och grädde på moset. Brukar reda sig framåt jul om inte annat... :)

Nu ska jag packa lite ylle, end-boka kattvakt och sen lägga mig på soffan en stund.
C ya på söndag!


Skara i början av förra århundradet...

Kommentarer
Postat av: syrran

Ha det så trevligt i Skara å ta hand om dej nu.
kramizar

2007-09-12 @ 21:45:18
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Johanna

Lycka till=)

2007-09-13 @ 14:34:38
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Jag är nykter nu...

Lycka till!

2007-09-13 @ 18:12:57
Postat av: Myra

Många timmar på resande fot. Trist, men du ska se att det är värt det i sista änden. :)

2007-09-14 @ 18:21:41
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0