Nedräkning

Nu är det bara 4 dagar kvar att mata in all info innan tentan går av stapeln. Lite ångest är det så klart men samtidigt är jag inte så orolig över resultatet. Känner mig ganska säker på mina kunskaper och så länge de kursansvariga inte blir elaka så skall det nog gå bra...
Hade kunnat mörda för en Värnamo-pizza och ligga sked till nån bra film. Katterna är ju ett substitut som bara funkar till viss del... :)

Nu ska jag bädda ner mig och se den sista halvtimmen av "Along came Polly" på 3:an - skitkulig film...

Ses imorrn.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Tei

Hej tösa! Håller på o får nervsammanbrott efter nervsammanbrott över mina inlämningsuppgifter till statistiken. Har på allvar börjat fundera på om jag ska skita i d, o skita i genetiken, o skita i alltihopa snart, känns det som. Jag vill sova. Inte sitta där framför mina anteckningar o böcker o känna mig som världens mest korkade människa. Oj, vilket glatt inlägg det här blev. Nåja. Som du vet, man måste få spy lite galla över situationen ibland. Puss!

2007-09-30 @ 22:51:22
Postat av: Johanna

Lycka till =)

2007-10-01 @ 13:27:00
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: syrran

Bara ett par dagar kvar sen är tentan över å du har kirrat ännu en...
Å Värnamopizzan finns här när du kommer hem...Hade jag kunnat hade jag skickat en till dig....
kramiz

2007-10-01 @ 20:25:24
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0