Ett liljeholmens gick upp...

Idag fick jag ett så kallat bryskt uppvaknande. Satt på en intressant föreläsning ( för övrigt i en sal där de släpper ut ventilationen från resturangen på bottenvåningen vilket gör att matoset distraherar när man är hungrig och får mig att må illa på tidiga föreläsningar) och insåg under en diskussion med en kursansvarig att det bara är 1,5 vecka till tentan! Iiiiiiiiiiii!!!!! Vilken panik jag fick! Denna insikt gjorde att jag genast började gå igenom (i huvudet) allt jag måste hinna läsa och smälta innan det är dags att krafsa ned allt man kan på 4 timmars skrivtenta... Här har man gått i ett dås och trott "att man har all tid i världen" - ICKE!

Nu blir det plugg för hela slanten och jag måste omedelbums doppa näsan lååångt ner i böckerna.

image141

Kommentarer
Postat av: syrran

Det kirrar du gumman. Coola ner och gör som du gjort på de andra tetorna som du fixat galant.
Kramiz

2007-09-27 @ 19:22:58
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0