Arbetet hopar sig...

In addition till allt det jag såg framför mig bli ogjort igår så kan jag säga att det inte var allt. Läste en kursintroduktion som skall börja på fredag i Skara att vi visst ska läsa två böcker på sammanlagt ca 600 sidor med. Jag vet inte hur jag skall hinna allt... Bara att åka till affären idag var ett helt företag och jag jämför med bestigning av Mount Everest eller byggnad av den kinesiska muren... Det kan knappast ha varit så jobbigt som det var att åka och handla för mig (läs med modifikation).

Nu: soffan igen och med mig tar jag mitt smågodis, alvedon/ipren, saft, telefoner av alla slag och chips med tillhörande cheese-dip (är inte sugen än, men kan ju bli!).

Kram på er alla dönickar...

image123     

Kommentarer
Postat av: Nell

Kör fingervalsen för jag är full som ett ägg... Bara så att du vet.

2007-09-08 @ 23:27:58
Postat av: syrran

Hoppas att det smakade.
krya på dej gumsan
:-)

2007-09-09 @ 20:52:30
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Släggo

Jag var lite snuvig i lördags, så jag tänkte att en liten fylla & en bra fotbollsmatch på tv'n skulle göra susen...men icke! Nu ligger jag hemma med halsont istället...*host host*...

2007-09-10 @ 09:34:52
URL: http://sledgemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0