Pausar med en lista för jag har inte tiiid!

Stal en lista från syrran som jag kastar in till er hungriga tigrar medan jag tentapluggar - IGEN! På torsdag går den av stapeln och jag får återkomma senare med uppdateringar...

 

Winnerbäck eller Lundell?


Winnerkräk & Lundfjäll


Minimorötter eller pommes frítes?

Beroende på. Gillar ju skräpmat förstås


Big Brother eller sportnytt?

Sportnytt


Rosévin eller vitt vin?

Rosé


Hög midja eller drop waist?

Drop waist


Tunika eller fodral?

Stövel


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Tar oftast men är gärna med åxå - om jag är beredd vill säga


Hav eller sjö?

Sjö absolutamundo (som de säger i Mexico)


Höst eller vår?

HÖST! Älskar doften och lugnet - blir sjukt melankolisk och poetisk på hösten! Skönt!

Jul eller påsk?

Julmys, julmys, julmyyyyys!


Lägenhet eller hus?

En av varje. Ett smålandstorp på landet och en etagevåning i stan...


Guld eller silver?

Silveramundo (som de säger i Mehhicco!)


Hund eller katt?

Båda! MÅNGA!


Rosa eller Lila?

Svart


VH1 eller MTV?


VH1 även om jag inte har den just nu...


Christina Aguilera eller Britney Spears?

Va i helvete menas!!??? Fuck them both!


Tv eller dator?

Televisionamuuundo (gissa vart de säger så...?)


Svart eller vit?

Rosa (mohahahahahaha)

Vanilj eller choklad?

Ingen av dem - gimme' sked med en man!!!


Ring eller halsband?

Bådalainen (som de säger i Finland).


Stjärnor eller månen?

Mycket av båda... Scared of the dark nämligen...


Blåa ögon eller bruna ögon?

Mig: blå, finast: brun!


Harry Potter eller Lord of the Rings?

Love fantasy så jag måste säga båda med lutning mot L. O R.


Tänt eller släckt när du ska sova?

Inte fööör mörkt - då kommer monstrena-amundo!


Neon eller gråskala?

Gråskala in my heart


Bowling eller kubb?

Bowling! Jag är en jääääävel på kärlek


Basket eller fotboll?

Handboll


Nördbrillor eller solbrillor?

Solbrillor

Paris eller Nicole?

Har aldrig varit i Paris, så det får bli Nicole då... Fast jag känner ju inte henne EGENTLIGEN


Riktig gran eller plastgran?

Riktig absolutamundamente!


Röd, grön, blå eller gul mjölk?

Vit i blå eller grön förpackning

Höger- eller vänsterhänt?

Höger


Sol eller snö?

Sol (gillar ölet med... )


Bikini eller baddräkt?

Naken-fis


Sommar eller vinter?

Sommar så in iiii helveteasamundo!


Choklad eller chips?

Estrellas pepparchips med OLW?s cheese-dip!!!!!!! Gånger sjutusen!

 


Kommentarer
Postat av: syrran

*fnissaromundamente*
Du är ju inte redig på en fläck...
kramiz

2007-10-23 @ 10:30:39
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0