Julmässa i Österbybruk

Sitter vid datorn totalt förlamad i både kropp och hjärna. Jobbade i helgen faktiskt. Det var riktigt kul att få göra något annat än att bara sitta framför datorn hela dagarna! Även om vaderna värker efter att ha stått på stumt cementgolv i 18 timmar så känns det i alla fall som att man har fått lite nya intryck till hjärnan (och benen då...!).
Vad har jag gjort i helgen då? Jo, jag har sålt en massa underbart, exklusivt godis för ett företag som heter Schweizermandel. De säljer mjuka kolor, brända- och salta mandlar, mandlar med choklad och/eller kanel och en massa annat smaskigt! Efter två dagars hojtande: "var så goda och kom fram och provsmaka gott folk! Brända mandlar och mjuk gräddkola var det häääääär!" är man lite hes och sliten i halsen men det kan göra en tjöt-maja som mig gott tror jag! Provade något annat igår med som jag aldrig smakat innan, nämligen dovhjorts-kebab! Huuur mumsigt som helst (säger hon som äääälskar snabbmat!).

Det var såklart inte bara kul att få jobba i helgen utan även vansinnigt lajbans att få umgås med min skönaste vän Malin och hennes syster. Vi skojade på allt vad vi orkade och som bara vi kan för att sätta guldkant på marknadstillvaron och som så många gånger förr så lyckades vi galant!

Här är lite bilder från de gångna dagarna...

          


Kommentarer
Postat av: Schlääggzter

WOOOOW...vilken läcker skjorta!!!
Gulle-gull!!!

2007-10-15 @ 22:16:09
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: syrran

Håller med Släggan, najs skjorta....precis din stil.....
*fnissar*

2007-10-16 @ 20:40:04
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Nell

Tänk att du äntligen hamnade RÄTT! Du har hittat din livsstil, vilken glädje! Vilken glimt i dina ögon! Ingen mer Rock och svart-vita kläder för din del. Dags att lära sig dansa snoa, eller nå´t! Ho, ho, ho. ps. Vad gott det såg ut!

2007-10-17 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0