Bara bra dagar!

Kuckelikuuuu! Klarade poultry-tentan! Fy fan vad jag är bra. Inte en tenta har jag kört på sedan starten av mina studier som började för 3,5 år sedan. Inte så jättedåligt va? Min hjärna är helt utmattad av att sitta på föreläsningar 7 hela timmar om dagen och mot slutet av dagarna stirrar man mest ut i luften.

Virrig är jag. Catja kan inte vara riktigt hel i kanelbullen. Missade nästan min tvättid innan i kväll. Den skulle börja kl 18 och fem i kom jag på det. Slet ihop all smutstvätt och sprang ut till bykstugan. Allt detta för att inse att tvättiden är I MORGON kl 18... Ibland undrar man hur man överlever sin vardag när man inte ens kan hålla koll på en sådan enkel sak.

Mycket i mitt huvud som stör mig hela tiden med. Tror att det sitter en liten bitter 87-åring där inne som inget hellre vill än att förstöra för mitt vardags-flyt. Jag säger bara: Åt helvete med henne... Ska svälta ut den jäveln. Inte en bok ska jag läsa på flera veckor. That ought to do it!

Nu måste jag städa upp i mitt lilla råttbo.

C ya laters alla yllen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0