Ahhhhh, gött!

Idag har det varit en BRA dag. Att man är en velig student är säkert ingen nyhet för somliga men nu händer det grejer minsann! Har kommit till insikten att jag inte är "Superwoman" och att jag bara har 24 timmar på ett dygn. Jag kan inte göra allt jag vill utan är så illa tvungen att sålla.

Det har jag gjort nu.

Har hoppat av en kurs!! Trodde aldrig det kunde hända mig. Men jag har bestämt att den jätteintressanta hund och kattetologikursen i Skara får vänta. Jag har ingen möjlighet att göra mitt bästa på de andra kurserna då den tar upp en hel massa tid vareviga dag... Känns oerhört befriande att ha bestämt sig och att det kommer att bli lugnare framöver. Läste 150-175% hela förra läsåret och känner att energin sinar.

En annan vansinnigt trevlig sak som hänt idag är att jag bestämt vilket examensarbete jag ska skriva. Detta innebär att jag kommer att kunna flytta till V-mo redan i mars eller, om illa, i mitten av april. Kääääära värld vad underbart! Blir galen av att bara tänka på det! Jag ska HEM! Weeeee!


Kort och gott: En riktigt bra dag!


image168

Kommentarer
Postat av: Släääigermeeeister

Uppsala-bruttan ska flytta hem igen...WEEEEEE!!!
Kramelikram

2007-11-07 @ 18:38:25
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: syrran

Det gjorde du rätt i. Oavsett hur gärna man vill kan man inte göra allt. (Åtminstone inte på en och samma gång)
Bara 4 månader tills du é back i Vmo!
kramiz

2007-11-07 @ 20:49:14
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0