Rastlös!!

Alltså nu har jag klättrat på väggarna hela dagen. Rastlösheten började igår kväll och jag kunde knappt vara stilla! Hela eftermiddagen har gått åt till att hitta på småsaker som sysselsättning för att förhindra att jag kryper ur mitt eget skinn. När allt kändes som värst messar Petronella och tycker att jag skall komma till huvudstaden och roa mig med dem imorrn kväll/natt. Eftersom det är lågt flöde på floset så sa jag att det kan jag inte. Härliga hon bjuder på resan så jag ska kunna komma över! Är hon inte fenomenal! Så imorrn blir det galej med trasdockorna, ska bli kul som pannkaka med grädde!!

En annan bra sak som hänt är att min älskade lilla mamma lånar ut pengar så jag ska kunna laga den där jävla Toyotan som häll-läcker ut bensin i varje högerkurva. Att jag är lycklig som har sån underbar familj och vansinnigt goa vänner! Lyllos mig!

Man känner att den senaste tidens osis börjar vända till det positiva. Om än bara ett litet tag, så är det en mycket bra dag idag! Åker till mitt härliga Småland, vad det ser ut, nästa fredag om jag kan få färdig bilen in nan dess. Ska bli skööönt att komma hem! Love you, miss you!

image8
Kan se snäll ut om jag vill... :)



Kommentarer
Postat av: Camilla Bennerstål

vill bara tala om att Småland längtar efter dej oxå lillasyrran!!!
puss & kram

2007-05-19 @ 21:52:57
Postat av: Tei

Muahhah, nu är jag här!! O inte blir du av med mig heller =)

2007-05-20 @ 19:54:45
Postat av: Catja

Tack syrran! Ses på fredag!! Kramizar

2007-05-20 @ 23:55:04
URL: http://catjalainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0