Bitch-Mobilen

Just nu sitter jag på nålar och väntar på verkstadens besked om min lilla Bitch-Mobile. Naturligtvis fick de byta hela bensintanken och när detta nådde mina öron såg jag de stackars tusenlapparna bara få vingar och flaxa iväg... De skulle få hem den nya tanken idag, men vet inte riktigt NÄR den kommer. Kommer den på eftermiddagen så hinner nog inte bilen bli klar förräns imorrn em och då kan jag inte åka hem innan lördag morgon. Det innebär att jag missar mina bröders konfirmation... FAN!!
Återkommer när jag vet mer... :)

image10
Är det här Bitch-Mobilen?????  Mamma miiiiia!


Pratade med verkstaden nu. Det blir ingen Bitch-Mobile idag. De hade en sjuk reparatör så de har inte hunnit klart... Nu kan man bara hoppas att den blir klar imorrn, men i vilket fall blir jag lack. Om den blir klar imorrn så får jag sitta på E4:an hela em och kvällen på min födelsedag och blir den inte det så blir jag ENSAM på min födelsedag och hela jäkla helgen!!!! Pest eller kolera, jag tar hellre pesten då... :(
Skiter väl i att reparatören har nackspärr, han får väl sluta lipa och suck it up eller???? Klart att när saker och ting krånglar så gör de det riktigt ordentligt...!!
Blä för trasiga bilar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0