Äntligen

I natt har jag verkligen fått sova! Somnade tidigt, kl ett, och vaknade vid nio, somnade om och sov nästan till 11! Precis vad jag behövde med tanke på de senaste veckornas insomnia.
Har ju hänt lite på sistone, men en sak är att Petronella var här på valborg!! Weeeee!! Jag började ju dagen tidigare, men tösen dök upp på kvällskvisten å så här glad blev jag då... :)
 
image5
Titta så glad man kan bli när en long lost vän hälsar på...  hihi

Naturligtvis så var vi tvugna att åka nästan med en gång - till Annie på grillförfestival

image6
Jag (fotar med Annies kamera för jag glömmer jämt min egen), Malin och Annie... Man kan se hennes pajkalues häck lite till höger.... :)


image7
Så här glada blir man när man får tjoa lite tillsammans!! Jag, Malin och Petronella

Kvällen slutade med att jag och Petra drog in till stada och mötte upp hennes gull-i-gullan och dennes lilla tvillingräka... In på O'Connors en runda, kastade i sig en öl, sen bar det hem med sista nattbussen halv 3...

Kommentarer
Postat av: Inte Snällnåmersson

Bäjby jo lukk häppi!! :):):):)



2007-05-16 @ 15:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0