Plugg, städ och besök...

Idag har det varit en relativt produktiv dag. Började med att vakna (av grannens 1,5-åring) 08.45 och kunde inte somna om. Det gjorde egentligen inte så mycket då det går en massa bra amerikanska sit-coms på söndagsförmiddagarna och jag tittade på alla 6 medan jag njöt en lång frulle med tillhörande 3 kaffekoppar.

Framåt halv 12 kände jag mig manad att ta tag i min kursbok en vända och fick ca 50 sidor genomgånget. Måste hinna gå igenom hela boken en gång innan jul så jag bara kan repetera i mellandagarna och efter nyår...



Efter studierna var det dags för adventsstädning. Nu bor man så litet att det inte tar någon längre stund att svepa över lägenheten med trasa och dammsugare så efter ca en timme var jag klar. Efter en varm dusch var det hög tid att förbereda för adventsfikat jag bjudit in lite vänner på. Klasskompisar och grannar med respektive bjöds på pepparkakor med ädelost, lussebullar och glögg och alla verkade nöjda och glada.

Lussebullar är ju riktigt smaskens även om lucia är en bit bort...

Nu skall jag luta mig i soffan i väntan på (eller väntan å väntan... det har visst börjat redan såg jag..!) Bridget Jones dagbok.

Har en jättekonstig känsla i magen och kan inte riktigt sätta fingret på det. Eller jo - det kanske jag kan egentligen, men vågar inte riktigt tro på mig... Känns som vårkänslor (!)... Skitkonstigt!

See ya laters alla yllen!

Kommentarer
Postat av: söstralainen

åh, såååå mysigt.... Vill oxå!
Vi skulle bakat idag, men tiden räckte inte till eftersom karlasloken behövde sova....
Men en annan dag så....

(ps. Jag vill oxå ha vårkänslor!!!!)

kramiz

2007-12-02 @ 22:35:02
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: Sleigermeizter

Vårkänslor???? Nämen...va fan...jag vill med ha det... =(

2007-12-03 @ 00:02:38
URL: http://sledgemeister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0